Customise Consent Preferences

We use cookies to help you navigate efficiently and perform certain functions. You will find detailed information about all cookies under each consent category below.

The cookies that are categorised as "Necessary" are stored on your browser as they are essential for enabling the basic functionalities of the site. ... 

Always Active

Necessary cookies are required to enable the basic features of this site, such as providing secure log-in or adjusting your consent preferences. These cookies do not store any personally identifiable data.

No cookies to display.

Functional cookies help perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collecting feedback, and other third-party features.

No cookies to display.

Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics such as the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.

No cookies to display.

Performance cookies are used to understand and analyse the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.

No cookies to display.

Advertisement cookies are used to provide visitors with customised advertisements based on the pages you visited previously and to analyse the effectiveness of the ad campaigns.

No cookies to display.

BIROUL APROVIZIONARE, ADMINISTRATIV, TEHNIC ŞI PATRIMONIU

Biroul aprovizionare, administrativ, tehnic și patrimoniu are următoarele atribuţii şi responsabilităţi principale:

a) urmăreşte aprovizionarea ritmică de la furnizorii stabiliţi în conformitate cu contractele de achiziţie publică încheiate;
b) urmăreşte întocmirea comenzilor către prestatorii de servicii stabiliţi în urma încheierii contractelor de achiziţie publică;
c) coordonează activitatea privind administrarea instituţiei;
d) organizează şi supraveghează efectuarea curăţeniei în sediul Direcţiei generale şi pe căile de acces;
e) asigură necesarul de rechizite şi materiale pentru compartimentele Direcţiei generale prin gestionarea magaziei la nivelul sediului Direcției generale Botoșani;
f) asigură măsurile necesare pentru arhivarea documentelor în condiţii de păstrare a integrităţii şi securităţii acestora;
g) organizează şi urmăreşte activitatea personalului administrativ şi de deservire din cadrul instituţiei;
h) întocmeşte documentaţia necesară pentru casarea şi declasarea atât pentru obiecte de inventar cât şi pentru mijloace fixe, scoaterea din funcţiune şi valorificarea acestora, după caz;
i) îndeplineşte orice alte atribuţii stabilite de conducerea Direcţiei generale;
j) gestionează toate contractele de utilități publice (apă, canal, energie electrică, gaze naturale, salubritate, telefonie, internet, televiziune, etc);
k) prin contractele de mentenanță urmărește și asigură buna fucționare a tuturor sistemelor funcționale în direcție și în centre (informatice, internet, instalații apă, instalații termice, întreținere auto, etc);
l) solicită şi verifică situaţia stocurilor din magaziile centrelor de plasament şi compară cu necesarul solicitat;
m) înregistrează toate facturile din contracte și comenzi, la care atașează toate documentele ce atestă onorarea comenzii, le vizează penrtu legalitate și le transmite în vederea plății la serviciul specializat în acest sens;
n) recepționează produsele aferente magaziei Direcției generale, întocmește și eliberează bonuri de consum, bonuri de transfer;
o) asigură asistența tehnică pentru efectuarea diferitelor lucrări efectuate în cadrul Direcției generale, în conformitate cu contractele încheiate;
p) colaborează cu centrele și celelalte compartimente pentru obținerea autorizațiilor (sanitare, sanitar-veterinar, PSI etc.);
q) administrează patrimoniul dat spre administrare de Consiliul Județean Botoșani;
r) asigură şi verifică organizarea şi desfăşurarea lucrărilor de scoatere din funcţiune, casare, declasare şi valorificare a bunurilor materiale rezultate;
s) coordonează și monitorizează activitățile de asigurare a pazei obiectivelor, bunurilor și valorilor aflate în patrimoniul instituției;
t) salariații din cadrul biroului cunosc și respectă prevederile legale și instituționale în domeniile: securitate și sănătate în muncă, prevenirea și stingerea incendiilor și managementul calității.


Notice: ob_end_flush(): failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/pdgaspcbt/public_html/wp-includes/functions.php on line 4350
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Search in posts
Search in pages