Compartimentul relații cu publicul și registratură, îndeplineşte următoarele atribuţii principale:
a) primește și înregistrează toate documentele (de proveninenţă externă şi internă) în registrul de corespondenţă, în ordine cronologică;
b) distribuie către persoanele/compartimentele implicate, corespondența în funcție de rezoluția pe care o stabilește directorul executiv/directorul executiv adjunct;
c) înregistrează în condică și sub semnatură toată corespondența distribuită;
d) programează și ține evidența audiențelor solicitate la conducerea instituției;
e) asigură expedierea corespondenţei instituţiei;
f) asigură activitatea de secretariat a directorului executiv/directorului executiv adjunct;
g) asigură solicitanților, legăturile telefonice în/din cadrul şi în/din afara instituției; h) primeşte şi înregistrează solicitările de servicii sociale formulate de persoanele beneficiare, reprezentanţii legali ai acestora, precum şi sesizările altor persoane/instituţii/furnizori privaţi de servicii sociale privind persoane/familii/grupuri de persoane aflate în dificultate;
i) salariații din cadrul compartimentului cunosc și respectă prevederile legale și instituționale în domeniile: securitate și sănătate în muncă, prevenirea și stingerea incendiilor și managementul calității.